Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 maja 2014

Recenzja maski do włosów Biovax

Firma Biovax na pewno jest już wam wszystkim znana. Zainteresowała mnie maska do włosów blond. Pomimo tego, że kilka miesięcy temu nie słyszałam o marce, ani opinii o produktach zdecydowałam się na jej kupno. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. 

Wydajność 
Nakładałam ją na włosy przez około trzy miesiące. Mówię tu o regularnej pielęgnacji włosów daną maską 2-3 razy w tygodniu.
Do tej pory mam jeszcze 1/5 maski, jakoś nigdy nie mogę się zdecydować, którą wybrać i niestety już jej nie wybieram. Dlaczego? 
Używałam jej tylko do tego, aby pomogła mi zregenerować włosy. 
Działanie
Miałam okropnie popalone włosy, a w szczególności końcówki od prostownicy. Nigdy nie mogłam ułożyć żadnej fryzury. To było okropne.Około rok temu robiłam sobie balejaż, a kolor na włosach po tak długim upływie czasu był fatalny.
Przejdźmy do konkretów. 
Maska skutecznie:
-rozjaśniła moje włosy 
-nadała im cudowny połysk 
-były gładkie 
-miękkie
-sypkie
-zregenerowała zniszczone "siano" 
Zapach
Uważam, że nie jest ani zły, ani cudowny. Nie przeszkadza mi. 
Czy poleciłabym kupić? 
Oczywiście, jednak uważam, że nadaje się najbardziej do suchych i zniszczonych włosów. Trzeba uważać, gdyż maska może obciążyć włosy. (Ja trzymałam ją około 40-60 minut i obciążyła włosy około trzy razy)
Polecam!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz